Blog

Nasze spojrzenie na kluczowe zagadnienia consultingu marketingowego


3 min read

W ciągle zmieniającym się świecie biznesu działania marketingowe są siłą napędową każdej firmy, łącząc ofertę firmy z docelowymi odbiorcami.

4 min read

Strategia komunikacji, obok wskazania celów i kanałów dotarcia do klienta – nie tylko przecież przy pomocy digitalu – powinna uwzględniać pewien constans odnośnie marki: jej pozycjonowania, pożądanej…

Cała strategia marketingowa zawierać się powinna w pięciokącie: rynki – segmenty – produkty – marki – kanały. Wszystko, co najważniejsze w marketingu odnosi się wprost do jednego z tych pięciu element…

5 min read

Budowanie silnej marki to niełatwe zadanie. Wiele firm zmaga się z tym we własnym zakresie, inne zlecają poszczególne zadania wąsko wyspecjalizowanym agencjom czy freelancerom, a inni wreszcie polegaj…

4 min read

Klientów tym łatwiej zadowolić, im bardziej przedstawiana oferta bliższa jest ich oczekiwań i preferencji.

Zbudowanie i utrzymanie silnej marki na dzisiejszym konkurencyjnym rynku wymaga czegoś więcej niż tylko intuicji czy kreatywności. Menedżerowie potrzebują informacji opartych na twardych danych, aby o…

3 min read

Audyt marketingowy oznacza regularnie prowadzoną analizę środowiska marketingowego firmy, jej celów, strategii oraz efektów jej stosowania.

Modelowanie marketingu-mix (MMM) to podejście ilościowe, które pomaga firmom ocenić wpływ różnych działań marketingowych na sprzedaż i inne kluczowe wskaźniki ekonomiczne.

1 min read

Evidence-based marketing bazuje na rzetelnej wiedzy na temat funkcjonowania rynków i postępowania kupujących, nie zaś na powszechnie powielanych marketingowych mitach.

3 min read

Budowanie marki służy temu, żeby nie konkurować samą ceną.

4 min read

Analizy, które mają na celu osadzić projektowaną strategię w określonym kontekście.

2 min read

Nie chodzi wyłącznie o osiągnięcie założonych celów marketingowych – ważne jest by wiązało się to z jak najmniejszym zaangażowaniem czasu, ludzi i pieniędzy.

2 min read

Cele marketingowe muszą odnosić się do tego, za co odpowiada marketing – do wpływu na wiedzę, postawy i zamiary zakupu Klientów.