Budowanie silnej marki to niełatwe zadanie. Wiele firm zmaga się z tym we własnym zakresie, inne zlecają poszczególne zadania wąsko wyspecjalizowanym agencjom czy freelancerom, a inni wreszcie polegaj…
Klientów tym łatwiej zadowolić, im bardziej przedstawiana oferta bliższa jest ich oczekiwań i preferencji.
Zbudowanie i utrzymanie silnej marki na dzisiejszym konkurencyjnym rynku wymaga czegoś więcej niż tylko intuicji czy kreatywności. Menedżerowie potrzebują informacji opartych na twardych danych, aby o…
Audyt marketingowy oznacza regularnie prowadzoną analizę środowiska marketingowego firmy, jej celów, strategii oraz efektów jej stosowania.
Modelowanie marketingu-mix (MMM) to podejście ilościowe, które pomaga firmom ocenić wpływ różnych działań marketingowych na sprzedaż i inne kluczowe wskaźniki ekonomiczne.
Evidence-based marketing bazuje na rzetelnej wiedzy na temat funkcjonowania rynków i postępowania kupujących, nie zaś na powszechnie powielanych marketingowych mitach.