Blog

Nasze spojrzenie na kluczowe zagadnienia consultingu marketingowego


5 min read

Budowanie silnej marki to niełatwe zadanie. Wiele firm zmaga się z tym we własnym zakresie, inne zlecają poszczególne zadania wąsko wyspecjalizowanym agencjom czy freelancerom, a inni wreszcie polegaj…

4 min read

Klientów tym łatwiej zadowolić, im bardziej przedstawiana oferta bliższa jest ich oczekiwań i preferencji.

Zbudowanie i utrzymanie silnej marki na dzisiejszym konkurencyjnym rynku wymaga czegoś więcej niż tylko intuicji czy kreatywności. Menedżerowie potrzebują informacji opartych na twardych danych, aby o…

3 min read

Audyt marketingowy oznacza regularnie prowadzoną analizę środowiska marketingowego firmy, jej celów, strategii oraz efektów jej stosowania.

Modelowanie marketingu-mix (MMM) to podejście ilościowe, które pomaga firmom ocenić wpływ różnych działań marketingowych na sprzedaż i inne kluczowe wskaźniki ekonomiczne.

1 min read

Evidence-based marketing bazuje na rzetelnej wiedzy na temat funkcjonowania rynków i postępowania kupujących, nie zaś na powszechnie powielanych marketingowych mitach.