Blog

Nasze spojrzenie na kluczowe zagadnienia consultingu marketingowego


5 min read

Zbudowanie i utrzymanie silnej marki na dzisiejszym konkurencyjnym rynku wymaga czegoś więcej niż tylko intuicji czy kreatywności. Menedżerowie potrzebują informacji opartych na twardych danych, aby o…

3 min read

Audyt marketingowy oznacza regularnie prowadzoną analizę środowiska marketingowego firmy, jej celów, strategii oraz efektów jej stosowania.

4 min read

Modelowanie marketingu-mix (MMM) to podejście ilościowe, które pomaga firmom ocenić wpływ różnych działań marketingowych na sprzedaż i inne kluczowe wskaźniki ekonomiczne.

1 min read

Evidence-based marketing bazuje na rzetelnej wiedzy na temat funkcjonowania rynków i postępowania kupujących, nie zaś na powszechnie powielanych marketingowych mitach.

3 min read

Budowanie marki służy temu, żeby nie konkurować samą ceną.

4 min read

Analizy, które mają na celu osadzić projektowaną strategię w określonym kontekście.