ATL i BTL
PR / Digital PR / Content Marketing / Link Building
SEO & PPC (FB Ads, Google Ads, etc.)
Influencer marketing
Social Media
Na bazie 2-3 godzinnego spotkania z działem marketingu, sprzedaży oraz innych kluczowych interesariuszy po stronie Klienta, wskazywane są obszary działań marketingowych, których modyfikacja bądź aktywacja powinna pozytywnie wpłynąć na efektywność podejmowanych działań. Warsztaty marketingowe angażują cały zespół.
W ramach audytu sprawdzimy efektywność metod i narzędzi, które zdecydowałeś się wdrożyć kreując swoją markę a także, czy marka ta jest atrakcyjna dla grup docelowych oraz czy realizuje wszystkie wartości, o których mówi w komunikacji. Nasz marketing audit obejmuje wgląd we wszystkie działania marketingowe prowadzone przez markę.
Na bazie zgromadzonej w poprzednich etapach wiedzy o rynku (klienci, konkurenci) oraz swoich przewagach, a także na podstawie dostępnych darmowych źródeł wtórnych przygotowywane są wytyczne dla rocznego planu działań marketingowych.
Dla wybranych w ramach planu działań marketingowych aktywności (np. profilu marki w social mediach) zaproponowany zostanie zbiór praktycznych rekomendacji sugerujących sposób ich wdrożenia (mogą one być także przekazane w formie warsztatowej).