Zespół

Multidyscyplinarny zespół doświadczonych ekspertów - 
- do Twoich usług!



Jesteśmy zgranym zespołem strategów, projektantów, badaczy, ekspertów komunikacji w świecie zarówno offline jak i online.

Wierzymy, że wspólna, procesowa praca z Klientem oparta o wiedzę, doświadczenie i kreatywność ma pozytywny wpływ na efektywność rynkową marek.

Maciej Zaremba
Maciej Zaremba
Ekspert w obszarze strategii pozycjonowania i komunikacji marek.

Od 30 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek
i komunikacji oraz systemy wsparcia sprzedaży i budowania długoterminowych relacji z Klientami dla wielu marek z bardzo zróżnicowanych branż m.in. Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West, Fabryka Mebli BALMA, Schulstad, Lech Pils, Hawle oraz wielu innych. Brał udział w projektach wzorniczych
m.in dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac.
Ukończył liczne kursy, m.in. Oxford Strategic Innovation Program; IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation; Posiada certyfikaty IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, Certyfikaty The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design, AI in Business.

Jacek Kall
prof. Jacek Kall
Ekspert w zakresie badań, strategii, komunikacji i rozwoju marek.

Na swoim koncie ma blisko 200 projektów badawczych m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor wielu książek m.in. „Zarządzanie portfelem marek”, „Zarządzanie marką”, „Kreowanie silnej marki”, „Strategia produktu” oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marki.

Mariusz Bocianowski
Mariusz Bocianowski
Ekspert Trade Marketingu

Odpowiedzialny w zespole za doradztwo w zakresie efektywnego łączenia planów marketingowych z działaniami wpływającymi na rozwój sprzedaży i implementację handlową. Zdobyte po stronie producentów FMCG w 20 -letniej karierze zawodowej doświadczenie trademarketingowe, wykorzystuje w projektowaniu procesów marketingowych. Specjalizuje się w rozpoznaniu potrzeb marketingowych i dostosowaniu narzędzi trademarketingowych
do realiów i nowych trendów handlowych, systemów sprzedażowych oraz obowiązujących narzędzi SFA niezbędnych do ich efektywnego wdrożenia. W swojej roli odpowiada za rozwój relacji z partnerami
oraz budowanie siły i rozpoznawalności mare

Michał Kwiatkowski
Miachał Kwiatkowski
Ekspert strategii i komunikacji marek

Przez ponad 20 lat brał udział w realizacji kilkuset projektów brandingowych, strategicznych i kampanii reklamowych o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym. Posiada unikalne i kompleksowe doświadczenie łączące różne obszary marketingu: strategię, badania, komunikację marek, branding (kreacja marek, projektowanie opakowań).
Pracował między innymi dla: Totalizatora Sportowego, Nowej Ery, Grupy Onet, drogerii Rossmann, Grupy Hortex, mBanku, Banku Pocztowego, sieci Mediaexpert, sklepów Stokrotka, sklepów Żabka, Kamisa, Herbapolu, USP Zdrowie, Merck-Schering, UCB Pharma, Kompanii Piwowarskiej, Orlenu, sosów Łowicz, soków Fortuna.

Maciej Zaremba
Marcin Stefański
Ekspert DIGITAL MARKETINGU

Ponad 25 - letnie doświadczenie w branży reklamowej od lat wykorzystuje skutecznie w digital marketingu. Zajmuje się konsultingiem strategicznym, który łączy świat online z obszarami marketingu i sprzedaży.
Realizował liczne projekty strategiczne i komunikacyjne w kanale digital na rynku polskim dla różnych branż. W Agencji odpowiada za zespół digital m.in.: webdesign, webdevelopment, social media, kampanie w systemach FB Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads oraz analitykę.
Absolwent licznych szkoleń i kursów związanych ze strategiami digital i performance marketingiem w tym DMI Pro w Digital Marketing Institute.

Ewa Kawiecka
Ewa Kawiecka
Ekspertka PR

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu PR produktowego, CSR, komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. Wcześniej związana była z agencją Q&A Comms, gdzie pracowała m.in. dla marek: Tyskie, Książęce, Żubr, Żabka, Lisner, Müller, Lorenz, Lajkonik, Eurowind Energy oraz OX2. Realizowała także projekty dla Kulczyk Foundation i Fundacji Sue Ryder. Współpracowała także z Fundacją Granda jako prowadząca spotkania autorskie podczas Festiwalu Granda i Festiwalu Ludzie Książki. Od 2021 prowadzi zajęcia z przedmiotów „Public i media relations” oraz „Warsztat rzecznika prasowego” w Collegium da Vinci w Poznaniu.

Anita Trzaska
Anita Trzaska
Ekspertka strategii marek

Moje portfolio projektowe, rozwijane w obszarze marketingu przez ponad dwie dekady, obejmuje różnorodne projekty o charakterze strategicznym. Specjalizuję się w budowaniu strategii marek, rebrandingu oraz realizacji kompleksowych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych 360°, korzystając zarówno z narzędzi ATL, jak i BTL oraz digital. Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w strukturach marketingowych różnych firm oraz dzieląc się wiedzą jako trener i wykładowca akademicki. Moją specjalizacją jest formułowanie strategii marek i formułowanie strategii marek oraz ich efektywna komunikacja. W mojej karierze miałam przyjemność współpracować między innymi z markami: Helios, SGB Bank, Diamant, Żabka, Perla, Jawo, Grafen, Kram, Optima, Agmar.

Alicja Pieprzycka
Alicja Pieprzycka
Ekspertka w zakresie komunikacji marek

Od 12 lat związana z branżą reklamową. Zdobyła doświadczenie w zakresie doboru, planowania i zakupu mediów ATL pracując w dziale marketingu sieci handlowej LIDL. Zrealizowała kilkanaście kampanii 360 o zasięgu ogólnopolskim – zarówno brandowych jak i lojalizujących. Ma również duże doświadczenie w organizacji eventów i targów.


Soul and Mind Konsulting Marketingowy - zespół przy pracy
Wzmocnij swoją markę!