Od 30 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek
i komunikacji oraz systemy wsparcia sprzedaży i budowania długoterminowych relacji z Klientami dla wielu marek z bardzo zróżnicowanych branż m.in. Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West, Fabryka Mebli BALMA, Schulstad, Lech Pils, Hawle oraz wielu innych. Brał udział w projektach wzorniczych
m.in dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac.
Ukończył liczne kursy, m.in. Oxford Strategic Innovation Program; IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation; Posiada certyfikaty IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, Certyfikaty The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design, AI in Business.
Na swoim koncie ma blisko 200 projektów badawczych m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor wielu książek m.in. „Zarządzanie portfelem marek”, „Zarządzanie marką”, „Kreowanie silnej marki”, „Strategia produktu” oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marki.
Odpowiedzialny w zespole za doradztwo w zakresie efektywnego łączenia planów marketingowych z działaniami wpływającymi na rozwój sprzedaży i implementację handlową. Zdobyte po stronie producentów FMCG w 20 -letniej karierze zawodowej doświadczenie trademarketingowe, wykorzystuje w projektowaniu procesów marketingowych. Specjalizuje się w rozpoznaniu potrzeb marketingowych i dostosowaniu narzędzi trademarketingowych
do realiów i nowych trendów handlowych, systemów sprzedażowych oraz obowiązujących narzędzi SFA niezbędnych do ich efektywnego wdrożenia. W swojej roli odpowiada za rozwój relacji z partnerami
oraz budowanie siły i rozpoznawalności mare
Przez ponad 20 lat brał udział w realizacji kilkuset projektów brandingowych, strategicznych i kampanii reklamowych o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym. Posiada unikalne i kompleksowe doświadczenie łączące różne obszary marketingu: strategię, badania, komunikację marek, branding (kreacja marek, projektowanie opakowań).
Pracował między innymi dla: Totalizatora Sportowego, Nowej Ery, Grupy Onet, drogerii Rossmann, Grupy Hortex, mBanku, Banku Pocztowego, sieci Mediaexpert, sklepów Stokrotka, sklepów Żabka, Kamisa, Herbapolu, USP Zdrowie, Merck-Schering, UCB Pharma, Kompanii Piwowarskiej, Orlenu, sosów Łowicz, soków Fortuna.
Moja pasja do odkrywania unikalnych insightów konsumenckich oraz determinacja w poszukiwaniu nowych, skutecznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych stanowią solidny fundament dla formułowania strategicznych rekomendacji dla marek, z którymi współpracuję.
Od ponad dwóch dekad rozwijam swoje portfolio w obszarze marketingu, realizując projekty strategiczne dla firm z różnych branż. Specjalizuję się w budowaniu strategii marek, rebrandingu oraz kompleksowych kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych 360°, wykorzystując zarówno narzędzia ATL, BTL, jak i digital. Moje doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w strukturach marketingowych różnych firm oraz działalność edukacyjną jako trener i wykładowca akademicki.
Miałam przyjemność współpracować z markami takimi jak Helios, SGB Bank, TEB Edukacja, Diamant, Żabka, Perla, Jawo, Grafen, Kram, Optima, Agmar, ADKA, Gryf Direct, Chata Polska, Lorenz, dostarczając im rozwiązania dopasowane do ich potrzeb i wyzwań rynkowych.
Ponad 25 - letnie doświadczenie w branży reklamowej od lat wykorzystuje skutecznie w digital marketingu. Zajmuje się konsultingiem strategicznym, który łączy świat online z obszarami marketingu i sprzedaży.
Realizował liczne projekty strategiczne i komunikacyjne w kanale digital na rynku polskim dla różnych branż. W Agencji odpowiada za zespół digital m.in.: webdesign, webdevelopment, social media, kampanie w systemach FB Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads oraz analitykę.
Absolwent licznych szkoleń i kursów związanych ze strategiami digital i performance marketingiem w tym DMI Pro w Digital Marketing Institute.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu PR produktowego, CSR, komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. Wcześniej związana była z agencją Q&A Comms, gdzie pracowała m.in. dla marek: Tyskie, Książęce, Żubr, Żabka, Lisner, Müller, Lorenz, Lajkonik, Eurowind Energy oraz OX2. Realizowała także projekty dla Kulczyk Foundation i Fundacji Sue Ryder. Współpracowała także z Fundacją Granda jako prowadząca spotkania autorskie podczas Festiwalu Granda i Festiwalu Ludzie Książki. Od 2021 prowadzi zajęcia z przedmiotów „Public i media relations” oraz „Warsztat rzecznika prasowego” w Collegium da Vinci w Poznaniu.
Od 12 lat związana z branżą reklamową. Zdobyła doświadczenie w zakresie doboru, planowania i zakupu mediów ATL pracując w dziale marketingu sieci handlowej LIDL. Zrealizowała kilkanaście kampanii 360 o zasięgu ogólnopolskim – zarówno brandowych jak i lojalizujących. Ma również duże doświadczenie w organizacji eventów i targów.